Friday, June 13, 2008

I failed

Go on and Take a Bow ~ taKe a Bow~
This actually is a song sing by rihanna.
always taKe a BOW ~ takE a bow lah!!
mana tahu really haVe someone taKe a bow~(8.8'')

1st time i heard that someone really take a bow for someone.
A bit shocked!
i keep on doubting...
doubting untill almost falls down to the drain..=(

Am i too serious?
`SuXk feeLs..``
i do not want to see my friend's bitter face.HATED the most.
if you bitter,im bitter too.
sama sama!

装作没事是我的强项.
但是越装越糟..被人一眼看出我的尾巴是我最无奈的,心情会顿时变得360度..
我为什么要装?
就是不要人家看出嘛..被看穿的感觉真的很糟耶!我不要人家认为我很在乎..(我偏偏就很在意)
能怎样?又不能怎样..
感觉真的会害死人..害到你畏畏缩缩,不敢抬头面对人,像做了亏心事这样(比做亏心事还要惨呢!)..

现在已是下半年了..我一直告诉我自己:我要平平安安,静静地过完这一年..原因是我每次到了下半年,很多惊讶刺激的事情会降临到我身上..让我感到很困扰..所以我的紧张时刻以经亲临驾到了..
*peaCE*=)

给你们个随堂测验啦~(看你这么无聊)
考题来咯~
title : 你栽在异性手中的机率有多高?

question: 如果另一半的家长反对你们交往,
他们说什么话会让你打退堂鼓?

option :
1)回家多念点书吧!
2) 别拖时间啦,我是不会同意你们结婚的.
3)你的身高还不够格呢!
4)玩玩没关系,你只不过是个过客而已.

answer : i will be post it on my next post.
be patience.(it's worth for your waiting)

can you please leave your choice on my post.
if you doesn't own a blog,you can just leave your name there(name/url) on my post.
leave it lah~thanks.

No comments: